VOIP چيست؟

| نویسنده: ساسان: |

VOIP چيست؟

 

شبكههاي مخابراتي به عنوان جزء جدايي ناپذير زندگي امروز بيشترين سهم را در تبادل اطلاعات و اخبار به عهده دارند. اين فناوري كه قدمتي بيش از صد سال دارد، صورت پيشرفتهتري به خود گرفته است و خود را با نيازهاي جديد تطبيق داده است تا به صورت امروزي درآمده است.

 

ادامه مطلب بخوانید...

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: VOIP چيست؟,

آشنایی با تکنولوژی WiFi

| نویسنده: ساسان: |

آشنایی با تکنولوژی WiFi

wifi
WiFi روش بیسیم برای ایجاد و اداره شبکه است که به آن شبکه سازی 802.11 و شبکه سازی بیسیم نیز گفته می شود . بزرگترین نقطه قوت WiFi ، سادگی آسان است . شما می توانید کامپیوترهای منزل یا محل کار خود را بدون نیاز به سیم به یکدیگر متصل کنید .

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: wifi, آشنایی با تکنولوژی WiFi, درباره وای فای,

Checksum چیست؟

| نویسنده: ساسان: |

Checksum چیست؟
نمیدانم تا به حال اسم MD5 Checksum به چشم و گوشتان خورده است یا نه. شاید در صفحات دانلود آن را دیده باشید. هر فایل نسبت به محتویاتش میتواند یک Checksum داشته باشد که این Checksum ها در اکثر موارد با الگوریتم MD5 کدگذاری میشوند اما نیازی نیست که حتمآ این طور باشد.
حالا اصلآ به چه درد میخوره؟
Checksum در اصل اثر انگشت فایل ها است. وقتی شما فایلی را از جایی دانلود میکنید ممکن است همان فایل واقعی نباشد و با یک فایل مخرب عوض شده باشد. یا اینکه فایلتان نصفه و نیمه دانلود شده باشد. وقتی اثر انگشت فایلتان را بدانید میتوانید قبل از اجرا آن را چک کنید تا مطمئن شوید این همانی است که شما میخواستید.
چطوری باید ازش استفاده کرد؟
فرض کنید میخواهیم برنامه Restorator 2007 را دانلود کنیم. در صفحهی دانلود کد MD5 به ما داده شده است.
حالا باید Checksum فایلی که دانلود کردهایم توسط نرم افزار های مخصوص پیدا کنیم.
۱- MD5Sums: این نرم افزار رابط گرافیکی ندارد ولی کار کردن با آن بدون دانستن نحوه کارکرد خط فرمان هم آسان است. اگر بدانید که چه بهتر. آن را از http://www.pc-tools.net/win32/md5sums دانلود کنید (فقط ۲۸ کیلوبایت) و سپس هر فایلی که میخواهید MD5 Checksum اش را چک کنید Drag and drop کنید روی آیکون این برنامه و تمام!

۲- MD5 Summer: اگر دوست دارید با رابط گرافیکی کار کنید میتوانید این برنامه را از http://www.md5summer.org/download.html دانلود کنید (۳۹۰ کیلوبایت) و فایل مورد نظرتان را به آن اضافه کنید تا Checksum آن را بهتان بدهد.
اگر Checksum ای که گرفتید با همانی که در سایت ذکر شده بود یکی بود یعنی شما دقیقآ همان فایل اصلی را گرفتهاید. بدون یک بیت تغییر. اگر فرق داشت یعنی این همان فایل اصلی نیست که ممکن است در اثر نصفه نیمه دانلود شدن ، تزریق کد های مخرب به آن یا تعویض فایل اتفاق افتاده باشد. البته سرعت پایین اینترنت هم میتواند موجب بروز چنین مشکلاتی شود.
لازم است بدانید Checksum در ابتدا برای همین استفاده ساخته نشد و این مکانیزمی است که دور از چشم شما توسط برنامه های آنتی ویروس و یا سایر نرم افزار های امنیتی استفاده میشود و این یک استفادهی متفرقه یا به نوعی خام از این مکانیزم است.
منبع : http://zangoole.com/1387/04/25/what-is-checksum


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Checksum چیست؟,

Unicode چیست ؟

| نویسنده: ساسان: |

یونیکُد چیست؟


یونیکد به هر نویسه یک اعداد یکتا اختصاص میدهد،
مستقل از محیط،
مستقل از برنامه،
و مستقل از زبان.

اصولاً کامپیوترها فقط با عددها کار میکنند و حروف و نویسههای دیگر را با تخصیصعددی به هر یک از آنها ذخیره میکنند. تا قبل از اختراع یونیکد، صدها سیستمکُدگذاری مختلف برای تخصیص این اعداد وجود داشت. نویسههای هیچ کُدگذاریای بهتنهاییکافی نبود: مثلاً اتحادیهٔ اروپا به چندین کُدگذاری مختلف برای در بر گرفته شدن همهٔزبانهایش نیاز داشت. حتی برای زبانی مثل انگلیسی نیز هیچ کُدگذاریای بهتنهاییبرای همهٔ حروف، علایم نقطهگذاری، و نمادهای فنی متداول کافی نبود.
این سیستمهای کدگذاری با هم تعارض نیز داشتند. یعنی دو کُدگذاری مختلف ممکن بود ازاعداد یکسانی برای دو نویسهٔ مختلف، یا از اعداد مختلفی برای نویسههای یکساناستفاده کنند. با وجود این که هر کامپیوتری (بالاخص کارگزارهای شبکه) لازم است ازکُدگذاریهای مختلف و متعددی پشتیبانی کند، هرگاه دادهها از کُدگذاریها یا محیطهایمختلف عبور کنند، در معرض خطر تحریف قرار میگیرند.
یونیکد دارد این وضع را تغییر میدهد!
یونیکد به هر نویسه یک عدد یکتا اختصاص میدهد، مستقل از محیط، مستقل از برنامه، ومستقل از زبان. استاندارد یونیکد را پیشتازان صنعت کامپیوتر، از قبیل شرکتهاییچون آیبیام، اَپل، اچپی، اورکل، جاستسیستم، سان، سایبیْس، مایکروسافت، یونیسیس،SAP و بسیاری شرکتهای دیگر پذیرفتهاند. استانداردهایی چون XML، جاوا، اکمااسکریپت(جاوااسکریپت)، LDAP،‏ Corba 3.0،‏ ‏WML، و غیره، یونیکد را ملزم میدانند و روشرسمی پیادهسازی استاندارد ISO/IEC 10646 نیز یونیکد است. یونیکد در بسیاری ازسیستمعاملها، همهٔ مرورگرهای امروزی، و بسیاری از محصولات دیگر پشتیبانی میشود. پیدایش استاندارد یونیکد، و در دسترس بودن ابزارهایی که از آن پشتیبانی میکنند،از چشمگیرترین روندهای جدید در صحنهٔ جهانی فناوریهای نرمافزاری بوده است.
گنجاندن یونیکد در وبگاهها و برنامههای کاربردی کارخواه‐کارساز یا چندلایهای،در مقایسه با استفاده از مجموعهنویسههای قدیمی، میتواند باعث کاهش قابل ملاحظهٔهزینهها شود. یونیکد این امکان را فراهم میکند که یک محصول نرمافزاری واحد یایا یک وبگاه واحد بتواند بدون نیاز به طراحی و مهندسی مجدد، در محیطها، زبانها،و کشورهای متعددی کار کند. یونیکد به دادهها نیز امکان میدهد که بدون تحریف ازسیستمهای مختلف عبور داده شوند.
دربارهٔ کنسرسیوم یونیکد
کنسرسیوم یونیکد سازمان غیرانتفاعیای است که برای بهبود، گسترش، و ترویج استفادهاز استاندارد یونیکد تأسیس شده است، استانداردی که شیوهٔ بازنمایی متون را درمحصولات نرمافزاری و استانداردهای امروزی مشخص میکند. اعضای این کنسرسیوم طیفگستردهای را از شرکتها و سازمانهای فعال در صنعت پردازش اطلاعات، در بر میگیرند. پشتیبانی مالی این کنسرسیوم صرفاً از طریق حق عضویت اعضا است. عضویت در کنسرسیومیونیکد برای سازمانها و افراد هر جای دنیا که استاندارد یونیکد را پشتیبانی کنندو بخواهند در گسترش و پیادهسازی آن کمک کنند، آزاد است.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Unicode چیست؟؟؟, یونیکد چیست,

نحوه چسپاندن فونت به فایلword

| نویسنده: ساسان: |

شاید تا به حال برای شما نیز پیش آمده باشد که در نرم افزارهای آفیس مثل MS Word و MS PowerPoint فایلی را ایجاد کرده اید و سپس با فونتهای مختلف متن خود را تایپ نموده اید، اما وقتی آن را برای پرینت و یا نمایش، به کامپیوتر دیگری منتقل میکنید، خواهید دید که تمام فونت هایتان به هم ریخته است.

حتمأ میدانید که این موضوع به خاطر آن است که شما بر روی کامپیوترتان از فونتی استفاده کردهاید که بر روی سیستم دوم وجود ندارد! اما راه حلهای مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از آنها این است که از فایل خود خروجی PDF بگیریم یا از صفحه متن عکس بگیریم. اما مشکل اینجاست که اگر بخواهیم بر روی کامپیوتر دوم این فایل را ویرایش کنیم چه؟ فونتها را با خود حمل کنیم و روی کامپیوتر دوم نصب کنیم؟

راه حل درستیست اما این کار کمی وقتگیر است! اما راه بهتری به وسیله Office 2007 امکان پذیر شده است! در این ترفند نحوه حفظ ثبات فونت ها بدون استفاده از راه های پیچیده را به شما معرفی خواهیم کرد ، البته به وسیله Microsoft Word 2007!

 

 

برای این کار:

بعد از اینکه متن خود را تایپ کردید و در آن از فونتهای مختلف استفاده نمودید، در سمت چپ و بالای Word یا PowerPoint ، بر روی گوی دایرهای شکل نرم افزار کلیک کنید تا منوی اصلی آن باز شود.

اکنون در قسمت پایینی و سمت راست این منو، روی گزینه Word Options کلیک کنید.

در پنجرهای که باز میشود، از قسمت Save در بخش Preserve fidelity when sharing this document ، تیک گزینه Embed fonts in the file را بزنید.

با انتخاب این گزینه تمام قلمهای به کار رفته در متن شما هنگام ذخیرهسازی، به فایل چسبیده شده و در هر سیستم دیگری که آن را باز کنید، بدون هیچ مشکلی نمایش داده میشود.

 

توجه کنید که در این بخش گزینهای با عنوان Do not common system fonts وجود دارد که بهتر است تیک آن را نیز بزنید. در غیر این صورت، تمام قلمهای پیشفرض سیستمی نیز به فایل، میچسبد و در نتیجه حجم فایل نهایی، بسیار زیاد میشود.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نحوه چسپاندن فونت به فایل word, چرا فایل ورد در کامپیوتر دیگر کپی کرده ام با مشکل مواجه شده است, ,

همه چيز دربارۀ SSD ها

| نویسنده: ساسان: |

همه چيز دربارۀ SSD ها

 

 

در اين مقاله، ديويد فيرون نحوۀ كار SSD ها وعملكرد آنها را نسبت به ديسك هاي معمولي تشريح ومقايسه مي كند.

 

سالهاست كه كارشناسان خبر ازبه پايان رسيدن عمر ديسك هاي سخت مكانيكي داده اند ولي تا كنون انقلابي صورت نگرفته است.اگرچه به كندي رقيب اصلي ديسك هاي سخت معمولي يعني ديسك هاي حالت جامد مبتني بر flash به تدريج درحال پيشي گرفتن از حريف خود هستند.

چه ايدۀ بزرگي در اين ديسك ها نهفته است؟

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: همه چیز درباره ssd ها, دربارهSSDها, مزایایSSDها, ,

انواع مشکلات یک کامپیوتر

| نویسنده: ساسان: |

 

تعمیرگاه سرپایی

 

هيچ چيز بدتر از زماني نيست كه براي انجام كارهاي شخصي و يا كمي سرگرمي به سراغ كامپيوتر خود برويد و ناگهان متوجه شويد كه كامپيوترتان ديگر كار نمي كند . كامپيوتري كه سالها از آن به خوبي استفاده مي كرديد، بدون هيچ ايراد مشخص و يا حداقل بدون هيچ هشدار قبلي خراب شده است . خرابي كامپيوتر دلايل متفاوتي دارد كه تمامي آن ها حل ناشدني نيستند . گاهي اوقات با يك دستكاري ساده كه چند دقيقه هم بيشتر طول نمي كشد و خرجي هم ندارد مي توان كامپيوتر را تعمير كرد . در بعضي موارد هم نياز است تا مبلغ كمي براي قطعات جايگزين هزينه كنيم و با صرف يكي دو ساعت وقت مي توان كامپيوتر را دوباره به روز هاي خوبش بازگرداند . در اين مقاله به شما توضيح خواهيم داد كه چگونه با رايج ترين مشكلات كامپيوتري روبه رو شده و آن ها را برطرف كنيد .

 

 

ادامه مطب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: انواع مشکلات یک کامپیوتر, روشن نشدن کامپیوتر, تعمیرگاه سرپایی, رایج ترین مشکلات یک کامپیوتر,

ميان برهاي مجازي با كمك كيبورد

| نویسنده: ساسان: |

ميان برهاي مجازي با كمك كيبورد

 

 

با استفاده از ميانبر هاي موجود در صفحه كليد مي توانيد علاوه بر سرعت بخشيدن به فعاليت هاي روزانة خود كه نيازمند استفاده از كامپيوتر و اينترنت است ، از بروز درد هاي ناحية مچ دست كه در نتيجة استفادة مكرر از ماوس است نيز جلوگيري كنيد . Wayne Williams شما را با اين ميانبر ها آشنا مي كند. اكثر ميانبر ها يي كه در اين مقاله به شما معرفي مي شوند به طور جهاني ، در اكثر برنامه هاي ويندوز و در ورژن هاي مختلف سيستم عامل هاي مايكروسافت قابل اجرا هستند .

ميانبر هاي ابتدايي

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ميان برهاي مجازي با كمك كيبورد, کلید میانبر ویندوز و اینترنت, کلید میانبر,

نکات مفید در نرم افزار word

| نویسنده: ساسان: |

نکات مفید در نرم افزارword

1- با فشردن کليد SHIFT + F5 ميتوانيد به قسمتي از متن که بتازگي تغييري در آن ايجاد کرده ايد برويد. فشردن مجدد اين کليدها شما را به قسمتهاي تغيير يافته قبلي متن ميبرد

 

2-اگر فرمت قسمتي از متن را تغيير داده ايد، مثلا رنگ يا نوع فونت آن را عوض کرده ايد و حالا ميخواهيد به همان وضعيت پيش فرض WORD برگردانيد، ميتوانيد آن بخش از متن را انتخاب و کليدهاي CTRL + SPACEBAR را فشار دهيد.

 

3-وقتي ميخواهيد بخشي از متن را انتخاب نمائيد، ميتوانيد کلمه ALT را پائين نگه داريد و با ماوسDRAG کنيد. اين کار باعث مي شود عمل انتخاب به صورت مستطيل شکل انجام شود و سرعت شما به طرز چشمگيري افزايش يابد.

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نکات مفید در ورد, نکات مهم درword, نکات کلیدی word, ,

کد تقلب بازی GTA Vبرایxbox وps3

| نویسنده: ساسان: |

اینم از رمزهای بازی جی تی ای v:

برای دیدن اندازه واقعی روی تصویر کلیک کنید

 

 

 

البته منتظر باشید باز هم میاد

با تشکر از شما عزیزان

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: رمزهای بازی جی تی ای وی, کد تقلب بازیgta VبرایXBOXوPS3,

آموزش بازیابی رمز عبور در ویندوز۷

| نویسنده: ساسان: |

 


بازیابی پسورد ادمین ویندوز ۷:


این روش نیاز به هیچ گونه نرم افزار جانبی ندارد و از ابزار خود ویندوز برای این کار استفاده می کنیم. در این روش ما از برنامه ی Sticky ویندوز که مخصوص معلولین است استفاده می کنیم. از کاربرد های این برنامه برای مثال می توان از فشردن کلید های Ctrl + Alt+ Delete نام برد که به جای اینکه این کلید ها را همزمان فشار دهیم می توانیم تک تک و پشت سر هم فشار دهیم.
در صفحه ی Login ویندوز اگر ۵ بار دکمه ی شیفت را فشار دهیم این برنامه فعال می شود. حالا ما کاری می کنیم که با ۵ بار فشار دادن دکمه ی شیفت، به جای این برنامه، Command Prompt باز شود و در این محیط هم که ریست کردن پسورد به آسانی آب خوردن است.
توجه: بعد از ریست کردن پسورد ممکن است نتوانید به فایل هایی که با EFS کدگذاری کردید دسترسی پیدا کنید. حتما این نکته را مد نظر قرار دهید که بعدا بر سر و روی خود نکوبید!
روند کار:
۱- ابتدا ویندوز را با Windows PE بالا بیاورید. اگر به PE دسترسی ندارید و یا نمی دانید چیست می توانید از دی وی دی ویندوز ۷ استفاده کنید. اما به جای انتخاب Install Windows گزینه ی Repair را انتخاب کنید تا به محیط CMD دسترسی پیدا کنید.
۲- دستور زیر را وارد کنید تا از فایل اجرایی برنامه ی Sticky بک آپ بگیریم. (به جای C نام درایوی که ویندوز در آن نصب است را وارد کنید)
copy c:\windows\system32\sethc.exe c:\
3- از دستور زیر برای جایگزینی CMD با Sticky استفاده کنید.
copy /y c:\windows\system32\cmd.exe c:\windows\system32\sethc.exe
4- ویندوز را ریست کنید. وقتی صفحه ی Login ظاهر شد ۵ بار دکمه ی Shift را فشار دهید تا CMD باز شود.
۵- دستور زیر را وارد کنید تا پسورد ریست شود. (به جای USERNAME نام کاربری سابقاتان و به جای NEWPASSWORD رمز عبور جدید را بنویسید. بین یوزرنیم و پسورد یک فاصله وجود دارد.)
net user USERNAME NEWPASSWORD


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نحوه بازیابی پسورد در ویندوز هفت, آموزش بازیابی رمز عبور در ویندوز7, ,

تفاوت DVD-R با DVD+R

| نویسنده: ساسان: |

تفاوت بین دیسک های DVD-R و DVD+R در چیست ؟

اگر سری به بازار بزنید و قصد خرید DVD خام داشته باشید . با انواع و اقسام مارک‌های مختلف DVD مواجه خواهید شد .


اگر دقت کرده باشید بر روی تمامی دیسکها علاوه بر مدل و سرعت رایت عبارت DVD-R و یا DVD+R حک شده است .

اما تا به حال هیج از خودتان سوال کرده اید که تفاوت بین دیسکهای DVD-R و DVD+R در چیست ؟ و کدام یک بهتر و مرغوب تر است ؟

شما چه فکر میکنید ؟ به نظرتان کدام نوع از دیسک‌های DVD بهتر است ؟


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: تفاوت بین دیسک های DVD-R و DVD+R در چیست ؟؟؟, تفاوت DVD-R با DVD+R,

15 روش افزایش سرعت ویندوز

| نویسنده: ساسان: |

15 روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز

 

همانطور که میدانید با وجود ارائه ی ویندوز ۸ هنوز هم بسیاری از کاربران ویندوز خود را تغییر نداده اند و همچنان از ویندوز فوق العاده و موفق ۷ استفاده میکنند . کاربران ویندوز، همیشه به دنبال نکاتی موثر برای افزایش سرعت بازدهی ویندوز و همچنین افزایش کارایی آن هستند،در این مقاله با ۱۵ نکته ساده اما مهم و کاربردی برای افزایش سرعت آشنا خواهیم شد .

 

۱) برنامه های اضافی را حذف کنید

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که در زمانی خاص ، به برنامه ای نیاز داشته باشید و آنرا نصب کنید . پس از مدت ها ممکن است این برنامه به اصتلاح به درد نخور شود و دیگر نیازی به آن نداشته باشید .

پس چرا هارد دیسک ( Hard disk) خود را بدون دلیل پر کنید ؟ برنامه هایی که نیاز ندارید را حذف کنید !

به Control panel رفته و بر روی Programs and Features ( در ویندوز ۷ ، یا Add/Remove Programs در ویندوز XP) کلیک کنید و برنامه های غیر ضروری خود را حذف کنید .

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: چگونه سرعت ویندوز بالا ببریم, 15روش برای سرعت کارایی ویندوز, 15 روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز, بالا بردن سرعت ویندوز, ,

اینترنت اشیا چیست؟؟؟

| نویسنده: ساسان: |

اینترنت اشیا چیست؟

 

اینترنت اشیا چیست

 

تا پیش از این تصور اغلب ما این بود که تنها این انسان ها هستند که قرار است با ابزارهایی که در اختیار دارند توسط شبکه اینترنت به هم متصل باشند، و شخصا از قابلیت های آن بهره ببرند. اما بیش از یک دهه است که مفاهیم جدیدی شکل گرفته و در چند سال اخیر در قالب یک سری محصولات هوشمند به بازار راه پیدا کرده. اکنون در مورد ایده ای صحبت می کنیم که بر اساس آن هر شیء فیزیکی قادر خواهد بود با اتصال به اینترنت یا به کمک سایر ابزارهای ارتباطی، با سایر اشیا تعامل داشته باشد.

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: "اینترنت اشیا چیست", اینترنت اشیا چیست؟؟؟, اینترنت اشیا, ,

میان افزار چیست؟؟؟

| نویسنده: ساسان: |

میان افزار چیست ؟

 

 

    برای مدیریت هر سخت افزار نیازمند یک سیستم مدیریتی هستیم که توانایی مدیریت و زمانبندی اجرا و کنترل فرآیندها و پردازش ها را داشته باشد. در مدل های پیشرفته (مانند انواع کامپیوتر، برخی از مدل های گوشی موبایل) نام این سیستم مدیریتی سیستم عامل و در مدل های ساده تر (مانند انواع پخش کننده موسیقی، انواع ساده گوشی موبایل) نام آن Firmware یا به عبارتی، میان افزار است.

 

  ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: میان افزار چیست؟؟؟, تعریف میان افزار,

آموزش ساخت کلید میانبر جدید درویندوز7برای نرم افزار

| نویسنده: ساسان: |

 

آیا میدانید میتوانید برای نرم افزار های خود کلید میانبر تعیین کنید

احتمالا در ویندوز سون خود با یک نرم افزار بیشتر سرو کار دارید، ما در این پست به شما آموزش میدیم که چطور با یک کلید برنامه مورد نظر خود را باز کنید

در این آموزش آفیس ورد را به عنوان مثال انتخاب کردم

1-برای شروع کار بروی نرم افزار کلیک راست کنید و گزینه properties انتخاب کنید.

2-به سربرگ shortcut بروید.

3-تو قسمت start in اسم نرم افزا وارد کنید.

4-و در قسمت shortcut key همانطور که کلید ctrl نگه داشته اید w رو بزنید.

5-و حالا اوکی بزنید و کار تمومه.

 

حال هر جا که ctrl+alt+w را فشار دهید یک سند ورد برای شما باز خواهد شد

 

 

امیدوارم بتونید استفاده ببرید

 


دسته بندی : <-CategoryName->


هوش مصنوعی چیست؟؟؟

| نویسنده: ساسان: |

هوش مصنوعی چیست ؟

هوش مصنوعی، شاخهایست از علم كامپیوتر كه ملزومات محاسباتی اعمالی همچون ادراك (Perception)، استدلال(reasoning) و یادگیری(learning) را بررسی كرده و سیستمی جهت انجام چنین اعمالی ارائه میدهد.

 

 

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: هوش مصنوعی چیست؟؟؟, ددرباره هوش مصنوعی, هوش مصنوعی,

موبایل ویروسی شده

| نویسنده: ساسان: |

یکی از مسائلی که می توان در بخش نرم افزار به آن اشاره کرد ،ویروس می باشد. ویروس که خود نوعی نرم افزار است، در کار گوشی اختلال ایجاد می کند و طریقه وارد شدن آن به گوشی از طریق:

 

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نحوه ویروس کشی موبایل, ویروس موبایل و راحل آن, مواردی در مورد ویروس موبایل, هنگ موبایل و راحل های آن,

آموزش رمز گذاری بر روی فلش مموری بدون نرم افزار

| نویسنده: ساسان: |

برای فلش مموری خود رمز بگذارید بدون هیچ نرم افزاری

 

 

بدون نیاز به هیچ نرم افزاری و فقط با استفاده از ویندوز 7 می توانید بر روی فلش مموری، هاردهای اکسترنال و درایوهای رایانه شخصی خود رمزگذاری کنید.

 

امروزه حجم عظیمی از اطلاعات مانند فایلها و تصاویر شخصی توسط فلش مموریها منتقل می شوند اما استفاده گسترده از این وسیله و اندازه کوچک آن گاهی خطر گم شدن یا به سرقت رفتن را نیز به همراه دارد.

برای جلوگیری از دستیابی افراد دیگر به فایلهای موجود در فلش مموری شما راهکاری را آموزش می دهیم که به کمک آن می توانید این وسیله را رمزگذاری و ایمن کنید.

1. در ابتدا فلش مموری خود را به رایانه وصل کرده و  بر روی آن راست کلیک کنید.

2. از منویی که باز میشود گزینه Turn On BitLocker را انتخاب نمایید.

3. سپس از پنجره باز شده گزینه Use a password to unlock the drive را تیک بزنید و رمز عبور خود را در دو نوار زیرین آن وارد کنید.(اولی پسورد و دومی هم تکرار پسورد)

4. در این مرحله شما می توانید پسورد خود را با انتخاب تیک گزینه Save the recovery key to a file در یکی از درایوهای رایانه ذخیره کنید تا در صورت فراموش کردن آن بتوانید رمز را بازیابی کنید.

5. بر روی گزینه Next کلیک کرده و در مرحله بعد Start Encryption را برای شروع عملیات رمزگذاری انتخاب کنید.

6. توجه داشته باشید که کار کردن با فلش مموری، خارج کردن آن از رایانه یا بستن پنجره در هنگام عملیات رمزگذاری باعث سوختن و از بین رفتن اطلاعات حافظه جانبی شما می شود، بنابراین تا پایان کار صبر کرده و سپس گزینه Close را انتخاب کنید.

شما در هر زمانی می توانید رمز را از روی فلش مموری خود برداشته و آن را به حالت اولیه بازگردانید. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

1. به کنترل پنل رفته و روی گزینه BitLocker Drive Encryption کلیک کنید.

2. در مرحله بعد از پنجره باز شده بر روی Turn Off BitLocker کلیک کرده و Decrypt Drive را انتخاب نمایید.

 

گفتنی است که از این روش می توانید برای رمزگذاری بر روی حافظه های جانبی و درایوهای رایانه نیز استفاده کنید.

 

 

منتظر نظرات شما هستیم

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: "آموزش رمز گذاری بر روی فلش مموری بدون نرم افزار", برای فلش مموری خود رمز بگذارید بدون هیچ نرم افزاری, آموزش قرار دادن رمز برای فلش مموری, ,

درباره منبع تغذیه کامپیوتر بیشتر بدانیم

| نویسنده: ساسان: |

درباره منبع تغذیه کامپیوتر بیشتر بدانیم

 

منبع تغذیه کامپیوتر برق DC با ولتاژ مناسب برای دیگر اجزای کامپیوتر تامین می کند. منبع تغذیه در حقیقت ولتاژ ورودی خود را از برق شهر که در ایران ۲۲۰ ولت AC است به ولتاژ DC با ولتاژ های مناسب تبدیل می کند این ولتاژ ها برای یک کامپیوتر معمولی عبارتند از: ۱۲V, 5V , 5VSB, 3V3, -5V, -12V که بدین وسیله ولتاژ لازم برای قطعات داخل کامپیوتر شما را فراهم می کند. بعضی از این منابع تغذیه کلیدی دارند که دو حالت ۱۱۵ و ۲۳۰ ولت دارد که با توجه به کشوری که در آن زندگی می کنید می توانید ولتاژ مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعضی را هم می توانید به هر دو ولتاژ بدون مشکل وصل به پریز برق وصل کنید اما بعضی منابع تغذیه مخصوص یک کشور خاص ساخته شده اند و فقط با همان ولتاژ کار می کنند.

 

 

ادامه مطلب بخوانید...

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: درباره منبع تغذیه کامپیوتر بیشتر بدانیم, منبع تغذیه, درباره منبع تغذیه,

روشن بودن زیاد کامپیوتر

| نویسنده: ساسان: |

آیا روشن گذاشتن طولانی مدت کامپیوتر درست است؟

 

 

 

امروزه دانش کامپیوتر آنقدر پیشرفت کرده است که می توان بدون مشکل کامپیوتر را برای مدت طولانی یا حتی به صورت ۲۴ ساعته روشن نگه داشت حتی می توان از زمان بی کاری کامپیوتر برای Update آنتی ویروس کامپیوتر و اسکن آن استفاده کرد. ولی برای روشن نگه داشتن طولانی کامپیوتر نکته هایی وجود دارد که یاد آوری انها بسیار مفید است.

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آیا روشن گذاشتن طولانی مدت کامپیوتر درست است؟, روشن بودن زیاد کامپیوتر,

Godmode در ویندوز7

| نویسنده: ساسان: |

Godmode چیست؟

Godmode  جایی هست که تمام Setting های ویندوز ۷ + تنظیمات مخفی را یک جا بطور خلاصه و مفید به شما ارائه میدهد.

برای فعال سازی Godmode فقط باید یک فولدر بسازید که بتوانید به این قابلیت دسترسی پیدا کنید.

 

این قابلیت در ویندوز ویستا هم بود ولی در ورژن ۶۴ بیتی مشکلاتی نیز گزارش داده شده است.با روش زیر می توانید فولدر Godmode رو بسازید و به همه ی تنظیمات ویندزو ۷ دسترسی داشته باشید.

 

1 – اول یک فولدر خالی بسازید بر روی دسکتاپ

 

2– کلیک راست کنید ، بر روی Rename کلیک کنید و اسم کامل پایین را بجای اسم فولدر Paste کنید

 

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C} –3

 

4– روی قسمت از دسکتاپ کلیک نمایید که این اسم را فولدر دریافت کند

 

5 – ظاهر آیکون فولدر باید تغییر کرده باشد ، این یعنی حالت Godmode فعال شده است ، روی فولدر کلیک کنید و از امکانات آن استفاده کنید


دسته بندی : <-CategoryName->


روز امتحان

| نویسنده: ساسان: |

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: روز امتحان, قیافه من در روز امتحان, ,

CPU چیست؟

| نویسنده: ساسان: |

CPU چیست؟

 

CPU ها در ابتدا تنها میتوانستند با اعداد کار کنند . بنابراین اضافه کردن یک محاسبه گر co-processor برای برگرداندن محاسبات با قدرت بیشتر لازم بود . تقریبا همه میدونند که CPU های اینتل از یونیت های FPU بهتری برخوردار هستند . البته بیشتر برنامه ها یی که کاربر از انها استفاده میکند و همچنین نرم افزار های اداری معمول از این بخش استفاده چندانی ندارند و گاها اصلا مورد استفاده قرار نمیگیرند در عوض نرم افزارهایی که با گرافیک سه بعدی مانند autoCad و همه بازیهای ۳d به شدت از FPU استفاده میکنند . بنابراین اگر قرار باشد از PC خود در کارهای پیشرفته استفاده کنید از مهمترین بخش به حساب می اید اما بعضی از کاربران اصلا از این بخش استفاده نمیکنند .

 

برای مشاهده قسمت های مختلف یک  cpu به ادامه مطلب بروید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: cpu ]dsj, cpu چیست؟, توضیح کامل برای سی پی یو, قسمت های مختلف cpu, ,

وقت مطالعه

| نویسنده: ساسان: |

اگر وقت درس خواندن ندارید، بخوانید!

 

درس و تحصیل تنها دغدغه همه دانشجویان نیست. بعضی از دانشجویان ناچارند علاوه بر رفتن به دانشگاه، کار کنند یا مسئولیت اداره خانواده را به عهده بگیرند. اما کارشناسان نکاتی را پیشنهاد می کنند تا با استفاده از آنها بتوانیم از زمان مطالعه خود بیشترین استفاده را ببریم.

 

۱. مطالعه را جزئی از زندگی روزانه خود قرار دهید.

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: وقت مطالعه, اگر وقت درس خواندن ندارید, بخوانید!,

افزایش قدرت یادگیری با ترک عادت های نادرست مطالعه

| نویسنده: ساسان: |

افزایش قدرت یادگیری با ترک عادت های نادرست مطالعه

 

بر طبق آمار به دست آمده عاداتی هستند که در حواس و یادگیری ما اختلال ایجاد میکنند و ترک آنها سبب افزایش قدرت یادگیری و بالا بردن میزان تمرکز میشود.

راه رفتن یکی از عادت هایی است که به شدت در حین مطالعه غلط است چرا که در حین راه رفتن حواس انسان به جز کتاب به محیط اطراف نیز پرت میشود ، حفظ تعادل و نخوردن به وسایل دور و اطراف ، قدرت تمرکز و حافظه او را کم میکند.

درس خواندن به حالت لم داده و دراز کشیده سبب خستگی سریع شما میشود و احساس خواب آلودگی خواهید کرد چرا که این پوزیشن باعث کاهش فشار خون میشود و خون کمتری به مغز شما خواهد رسید که در حافظه شما بسیار موثر است.

درس خواندن با صدای بلند شما را به شدت خسته خواهد کرد زیرا انرژی بیشتری را صرف میکنید.

گوش کردن موزیک هنگام درس خواندن بیش از نیمی از حواس شما را به خود معطوف میکند و شما قادر به تمرکز نخواهید بود.


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: افزایش قدرت یادگیری با ترک عادت های نادرست مطالعه, افزایش قدرت یاد گیری,

همه چیز در مورد کامپیوتر

| نویسنده: ساسان: |

 

همه چیز در مورد کامپیوتر (رایانه)

 

 

 

 

رایانه یا کامپیوتر دستگاهی است که برای پردازش اطلاعات تحت یک روال معین استفاده میشود.

واژه کامپیوتر

 

مدتی در فارسی به کامپیوتر «مغز الکترونیکی» میگفتند. بعد از ورود این دستگاه به ایران در اوایل دهه ۱۳۴۰ نام کامپیوتر بهکار رفت. واژه رایانه در دو دهه اخیر رایج شده و بهتدریج جای کامپیوتر را میگیرد. واژه رایانه پارسی است و از فعل پارسی رایاندن به معنی سامان دادن و مرتب کردن آمده. معنی واژگانی رایانه میشود ابزار دستهبندی و ساماندهی.

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: همه چیز در مورد کامپیوتر, رایانه آنالوگ, رایانه ضربانی, ریزرایانه, رایانه خانگی, رایانه شخصی, خادم یا server, رایانه کوچک, رایانه پردازنده مرکزی, ابررایانه, رایانه کوانتومی,

ترین های جهان کامپیوتر

| نویسنده: ساسان: |

ترین های جهان کامپیوتر

 

 

● کوچکترین روبات

کوچکترین روبات دنیا ، روبات میکروسکوپی موسیو میکروبات می باشد که توسط شرکت ژاپنی Seiko Epson در سال ۱۹۹۲ ساخته شده است. این روبات کوچک و حساس کمتر از یک سانتی متر قد دارد و وزنش ۵/۱ گرم است. در ساخت آن از ۹۷ قطعه مجزا متعق به ۲ ساعت مچی استفاده شده است. در یک رقابت بین المللی مکانیزم های میکروسکوپی ، جایزه اول به این میکرو بات تعلق گرفت.

 

● بزرگترین موتور جستجو

گوگل با داشتن تقریبا ۴/۲۸۵ میلیارد صفحه این رکورد را به خود اختصاص داده است. این شرکت توسط لری پیج و سری جی برین پایه گذاری شده است و اولین دفتر کار آن گاراژی در کالیفرنیا بوده است. این گاراژ در سال ۱۹۹۸ و با چهار کارمند کارش را آغاز کرد.

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ترین های جهان کامپیوتر,

دانستنیهای غذاها

| نویسنده: ساسان: |

 

آیا می دانید ساندیسها, نوشابه ها, بیسکویتها, کیکها و... با قندهای مصنوعی چون ساخارین که 1000 برابر شیرین تر از قند معمولی است ساخته می شود که دشمن کبد و کلیه می باشد؟

 

آیا می دانید رنگهای افزودنی در نوشابه ها, ساندیس ها, کیکها, آدامسها و ...همه سرطان زا هستند؟

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آیا میدانید, دانستنی های غذا ها,

فرمان های Run

| نویسنده: ساسان: |

فرمانهای بدرد بخور موجود درRun

 

 

حتما شما نیز تا به حال با Run موجود در ویندوز خود سروکار داشته اید. برای استفاده مفید از Run دستورات خاصی وجود دارد که هر یک کار مفیدی را انجام میدهد. به عنوان مثال دستوری که اطلاعات سخت افزاری و هم چنین اطلاعات سیستمی اعم از رم و کارکرد CPU و غیره را به نمایش میگذارد. دانستن این دستورات ویندوزی بهتر و مدیریت آسانتر را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

با استفاده از کلیدهای ترکیبی Win+R و یا رفتن به منوی استارت وارد محیط Run شوید.

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: فرمان های Run, فرمانهای بدرد بخور موجود درRun, ,

دو راه جالب جهت نفوذ به ویندوز ایکس پی

| نویسنده: ساسان: |

دو راه جالب جهت نفوذ به ویندوز XP بدون رمز عبور!

دو راه جالب جهت نفوذ به ویندوز ایکس پی

یکی از مشکلات ویندوز xp راه نفوذ به آن در صورت فراموش کردن password می باشد .

همانطور که همه شما می دانید xp امکان جالب switch user را دارد که می توان محیط را برای کار user های مختلف فراهم کرد .

 

حالا اگر شما این password را فراموش کنید چاره چیست؟.

 

در این حالت چند راه نفوذ هست و آن این است که در هنگام ظاهر شدن منوی کاربران در ابتدا ، دو بار کلیدهایALT+CTRL+ DELETE را فشار دهید سپس در قسمت نام کلمه administrator را تایپ کرده و قسمت password را خالی بگذارید و Ok را بزنید در این حال وارد سیستم می شوید.

 

بقیه در ادامه مطلب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دو راه جالب جهت نفوذ به ویندوز ایکس پی,

افزایش طول عمر لپتاپ

| نویسنده: ساسان: |

ده راه افزایش طول عمر لپتاپ

 

    ۱- برای پاک کردن لپتاپ خود هیچ گاه از مکنده ها و یا دمنده های قوی مانند جاروبرقی های کوچک استفاده نکنید. این کار باعث صدمه زدن به قسمت های مختلف لپتاپ می شود. به طور مثال به طور مستقیم جاروبرقی های دستی را به فن هسته لپتاپ که در پشت بدنه هست، نزدیک نکنید. زیرا باعث چرخش بیش از حد فن شده و به آن صدمه می زند.

    ۲- سعی کنید از قابلیت های Sleep و Hibernate سیستم عامل به جای خاموش کردن استفاده کنید. برای مدتی که با سیستم کار نمی کنید، آن را کامل خاموش نکنید. سیستم را طوری تنظیم کنید که در صورت بستن لپتاپ یا در مدت زمان هایی که با آن کار نمی کنید، به طور خودکار ابتدا به حالت Sleep و بعد از چند دقیقه Hibernate شود. این کار عمر لپتاپ را واقعا افزایش می دهد.

 

بقیه در ادامه مطلب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: افزایش طول عمر لپتاپ, چگونه عمر لبتاب افزایش دهیم, ده راه افزایش طول عمر لپتاپ,

هفت قابلیت ماشین حساب ویندوز۷ که نمی دانید!

| نویسنده: ساسان: |

هفت قابلیت ماشین حساب ویندوز۷ که نمی دانید!

شما ممکن است بدانید که نسخه ویندوز ۷ ماشین حساب قابلیتهایی همچون محاسبات ابتدایی ریاضیات و همچنین محاسبات علمی، آماری، برنامهنویسی و محاسبات آماری را انجام میدهد. اگرچه ممکن است ندانید که این ماشین حساب همچنین میتواند محاسبات دیگری همچون محاسبه سود و بهره وام بانکی، محاسبه میزان مصرف سوخت و تبدیل واحدها به یکدیگر و چیزهای بیشتر را نیز انجام دهد.

 

ادامه مطلب بخوانید...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: هفت قابلیت ماشین حساب ویندوز۷ که نمی دانید,

نحوه ایجاد فولدر بی نام

| نویسنده: ساسان: |

ترفند بی اسم کردن فولدر

 

برای ایجاد یک فولدر بدون نام اول یک فولدر ایجاد میکنیم و بر روی آن right click میکنیم و گزینه rename را انتخاب نموده و در همین حال کلید alt را پایین نگه داشته و از شماره های سمت راست صفحه کلید شماره 255را تایپ نموده و سپس enter را میزنیم

 

حتی میتونید روی فلدر کلیک راست کنید properties پنجره costomize روی chang icon کلیک کنید یه آیکون مناسب که معلوم نشه،انتخاب کنید وحالشو ببرید

از ترفند بالا برای مخفی سازی هم استفاده میشه

 

 

نظر یادتون نره


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: ایجاد فولدر بی اسم, آموزش ایجاد فولدر بی نام, ایجاد فولدر بدون نام, ,

بهترین جا برای لینک گذاری

| نویسنده: ساسان: |

در کجا لینک بگذاریم؟

صاحبان وب سایت و بازاریابان اینترنتی برای دو چیز از همه بیشتر وقت خود را صرف می کنند: رنکینگ و ترافیک وب سایت. معمولاً این دو هدف با هم در ارتباط هستند، هر چه رنکینگ شما در موتورهای جستجو بیشتر باشد، میزان ترافیک وب سایت شما نیز بیشتر خواهد بود. در عین حال همانطور که احتمالاً می دانید، دریافت رتبه بندی و ترافیک وب سایت بالا در موتور جستجو می تواند تا حدودی مشکل باشد.

 

ادامه مطلب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بهترین جا برای درج لینک, بهترین جا برای لینک گذاری, چگونه رنکینگ خود را بالا ببریم,

چگونه hibernate را فعال و غیر فعال کنیم؟

| نویسنده: ساسان: |

hibernatetak sina

 

 

اینکهHibernation   در واقع نسخه گسترش یافته Sleep Mode (حالت خواب) در ویندوز است و تفاوت آن با sleep mode در این است که در Sleep mode برق سیستم هنوز فعال بوده و منابع انرژی کمی توسط برخی از بخش های کامپیوتر در حال استفاده است!

اما در Hibernation کامپیوتر بطور کامل خاموش خواهد شد و با روشن نمودن دوباره سیستم ، تمامی فعالیتها از همان لحظه قبل از شروع Hibernation ادامه خواهد یافت! به عبارت دیگر تمامی فعالیتهای شما دخیره شده و با روشن کردن دوباره کامپیوتر ، تمامی فعالیتها ادامه خواهند یافت...

 

 

حالا برای اینکه دکمه اضافه بشه باید hybrid sleep رو خاموش کنیم.

برای این کار به Power Options در Control Panel بردید.

و از سمت راست روی Change plan settings کلیک کنید.

، حالا روی Change advanced power settings کلیک کنید.

بعد روی + که کنار Sleep هست کلیک کنید و حالا روی + که مربوط به Allow hybrid sleep هست کلیک کنید و on رو به off تبدیل کنید.

  ok رو بزنید و حالشو ببرید

 

سوالی داشتید تو بخش نظرات برام بفرستید

موفق باشید

 

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: چگونه hibernate را فعال و غیر فعال کنیم؟, چگونه هایبرنیت فعال کنیم, چگونه hibernate فعال کنیم, خصوصیات hibernate, ,

کلیدهای میانبر ویندوز7

| نویسنده: ساسان: |

 

آموزش کلیدهای میانبر و مخفی ویندوز سون

این کلید میانبر ها ی پر کاربردی هستند که باعث سرعت کار شما هنگام استفاده ازویندوز میشود

 در اینجا به چند میانبر كیبوردی می پردازیم كه سرعت كارتان را درهنگام کار با ویندوز را راحت تر می کند.

 

ادامه مطلب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: کلید میانبر ویندوزسون, کلید میانبر ویندوز7, کلید میانبر ویندوز,

درایو Hybrid چیست؟ ؟ ؟

| نویسنده: ساسان: |

درایو Hybrid چیست؟

 

درایو هیبرید نوع جدیدی از هارد دیسک های کامپیوتر است که دارای بافر بسیار زیاد است. این Hard Disk های جدید از این نظر با هارد دیسک های معمولی تفاوت دارند که از یک بافر با حجم بزرگ حدود 1 گیگا بایت و از نوع Flash Memory استفاده میکنند تا اطلاعات را هنگام کار با کامپیوتر ذخیره کنند

 

 

 

با این کار سوزنک های هارد دیسک که در هارد های معمولی مرتب مشغول نوشتن اطلاعات جاری بر روی هارد دیسک هستند آزاد میمانند. این باعث مزیت های فوق العاده ای میشود که در میان آنها افزایش بسیار زیاد سرعت - مصرف کمتر انرژی - قابلیت اطمینان بیشتر و سرعت بیشتر بوت شدن کامپیوتر شاخص تر هستند. شرکت سامسونگ پیشرو در تولید این نوع حافظه است.

 

 

 

در یک مقایسه اجمالی هارد دیسک های هیبرید با انواع معمولی از نظر سرعت خواندن 26 درصد و سرعت نوشتن اطلاعات 71 درصد سریعتر عمل میکنند. در عین حال 32 درصد مصرف انرژی کمتری دارند. عمر هارد دیسک های هیبرید نسبت به معمولی 10 درصد بیشتر است.

 

 

 

 

 

منبع : سایت نواندیشان

 


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: درایو Hybrid چیست؟, دیسک های هیبرید, ,

آموزش نرم افزارCcleaner+دانلود

| نویسنده: ساسان: |

آموزش حذف فایل های مهم برای همیشه - آموزش نرم افزارCCleaner

 +دانلود

 

اکثر کاربران کامپیوتر ، دارای یک سری فایل مهم و با ارزش بر روی کامپیوترشان هستند که ، در صورتیکه این اطلاعات مورد سوءاستفاده قرار بگیرد با مشکلات مهمی مواجه می شوند .

 

ادامه مطلب...


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش حذف فایل های مهم برای همیشه, آموزش نرم افزارCCleaner, دانلود ccleane, ccleaner, ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد